22 oktober

Idag har det varit en riktigt seg dag. Har varit hur trött som helst. På sista lektionen var vi ynka 3 st. Men jag höll ut hela dagen, dock så ringde jag och "sjukanmälde" mig på jobbet idag. Och det är jag riktigt glad över att jag gjorde. Jag skulle bara ha misslyckats ikväll och bli på dåligt humör. Så jag är riktigt nöjd över mitt val. Och att få 600 kr in på kontot imorgon känns inte helt fel. :)
Ikväll blir det bara att packa och ha allting klart tills imorgon.
Imorgon har vi inga lektioner efter lunch så jag slutar typ 11.30 imorgon, har endast 2 st lektioner. Riktigt nice.

Nu sitter jag här och inväntar maten är grymt hungrig, min middag söndag, måndag, tisdag har bestått av endast drickyoghurt och bananer Inte så mycket till middag för min del inte.
Hoppas ni har haft en bra dag idag, imorgon är det fredag sedan är det LOOOOV!!!!!! Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar