23 oktober

Imorse när jag vaknade och drog upp rullgardinen så snöade det ute.. Usch vad äckligt. Som tur var så var det plusgrader så snön försvann direkt. Snart sätter jag mig på en buss till ett ännu kallare ställe. Östersund.. Det blir att ta med sig dunjackan till att ha på sig när man ska sitta i ihallen osv. För att slippa frysa.

Idag så dog min mobil helt plötsligt eller först hängde den sig sedan dog den. När jag försökte slå på den så hade den typ värsta discot och började blinka 3-4 ggr innan den blev helt svart igen. Jag blev sjukt irriterad och det kom verkligen olämligt för jag har ingen extra mobil heller. Jag provade allt möjligt för att få igång den igen men det gick inte, Frida försökte också.
Tillslut så satt jag bara och lekte med den stängde av och på den ett bra tag. OCH tillslut så kom rutan fram där man ska skriva in pin-koden. Jag blev JÄTTEglad då. Men sedan när jag slagit pin-koden så hänger sig mobilen sig såklart. Men efter några minuter så började den funka igen och nu fungerar den som vanligt igen. Det var verkligen mysko. Så det är kanske dags att skaffa en ny mobil ;p Märkte även idag att en viktig del på mobilen håller på att gå sönder ;p illa.

om ca en timme åker jag med bussen till sjukhuset för att tabussen därifrån kl 4 till Östersund. Jag vill ha en speciell plats det är därför jag åker till sjukhuset och det brukar vara fullt med människor på bussen på fredagar så jag ska passa på att hoppa på bland dom första.
Nu ska jag kolla igenom packningen en sista gång sedan bara ta det lugnt :). Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar