4 oktober

Nu sitter jag på den här jäkla bussen igen ;p Det var tänkt att jag skulle åka imorse men vid inatt vid 2 tiden tror jag så bestämde jag & alexander att vi skulle ta en sovmorgon istället. Det var skönt för jag låg och hosta jätte mycket inatt, sedan så hade jag jätte ont i huvudet hela dagen igår. Jag har fortfarande lite ont i huvudet. Så det var skönt att ta en liten sovmorgon vi klev upp vid halv 11 istället för kl 7.
Alexanders lagfest sög, haha. Ingen stämning alls, helt dött typ. Drog därifrån vid 11 kom dit vid halv 10 ;p Men det var skönt att komma hem i tid också. Alexander hade även en del jobb han skulle fixa.
Just nu är Alexander på dop, Ebbe ska döpas.

Åh, jag taggar inte 6 timmar i en buss nu. Aja, jag har en del jag MÅSTE göra och så är jag trött så sova och göra skolarbeten är vad jag ska fördriva tiden med.
Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar