6 oktober

Imorgon är det onsdag, snart helg :) Jag är så grymt skoltrött.. Och det är illa för det har inte ens gått en fjärdedel av detta år typ.. Jag hoppas att jag piggnar till snart och orkar ta tag i alla saker. Just nu ligger det bara på golvet bredvid mig. Jag blir trött bara jag tänker på allt, och allt jag måste göra.. För jag har fortfarande inte fått det gjort. Jag vill bara gå och lägga mig och sova och vakna upp efter praktiken då våren är här och balen & studenten är riktigtriktigt nära. Detta halvår är ett tungt halvår. Ge mig 2010 nu!

Imorgon börjar jag 10.00 grymt skönt med sovmorgon :) Men jag kommer att vara lika trött ändå på skolan. Jag har varit som en zombie hela dagen idag, fastän jag har varit ledig idag. Det är illa, nog för att förskyldningen gör mig trött och hängig.

Jag hoppas verkligen att jag får jobbet, jag är verkligen i behov av extra pengar. Jag vill kunna köpa det jag vill ha och även kunna fara till Alexander när jag vill.

Nu måste jag röjja bort lite saker ifrån sängen sedan ska jag göra mig iordning för att krypa ner under täcket och klicka runt lite på internet, kanske läsa också ifall mina ögon orkar det.
Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar