1 november

Äntligen är jag hemma, är bara glad över att slippa sitta i bussjäveln annars suger det att vara hemma. Eller det är väl kul att träffa dom här hemma men jag vill inte vara hemma. Jag vill tillbaka till min älskling :(
Åh, nu blev jag bara på dåligt humör när jag tänker på hur morgon dagen ser ut..Typ bara ångest.
På morgonen får jag säkert igen provet på psykologin, lär säkert stå IG på det för det gick kasst. Och jag orkar verkligen inte att göra om det, jag kunde allt innan provet. Det är det som är så jäkla surt. Sedan efter det är det idrott, inte alls taggad. Hoppas vi gör något annat än volleyboll för det är jag grymt less på. Sedan har jag Mary resten av dagen typ. MM jätte kul. Sedan sista lektionen är projektarbetstid, och det går väll inte allt för bra för oss. Vi har knappt kommit igång. SKÄRPNING!!! Sedan slutar jag vid 4, sedan vid 5 sitter jag på en stol framför en dator och ringer och stör folk resten av kvällen. Bara ångest!!

Nu ska jag se Ensam mamma söker på datorn, sedan sova, ensam dock...usch vad dåligt allting blev nu, men jag får tänka positivt jag har haft en kanon vecka med min älskling. När jag tänker på det så blir det lite bättre :) Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar