11 november

Det gick inge vidare för mig på jobbet idag, för det första så var 90 % av alla samtal jag ringde till telefonsvarare under första projektet och dom jag kom fram till var på jobbet/inte hemma eller så la dom bara på. Under det första projektet jag skulle sälja så tror jag att jag läste igenom ringmallen 5 ggr på 2 timmar. Jag var så grymt less. Men jag försökte vara positiv i alla fall. Efter rasten fick jag byta projekt på grund av att de ville ha 4 glada och positiva tjejer för att sälja det. Jag hade det riktigt trevligt med de flesta kunderna men hade otur och fick inget sålt. Så jag nollande alltså idag. Det känns väl inte jätte bra, men jag är ändå nöjd över min insats och det är huvudsaken tycker jag. Imorgon jobbar jag samma pass, jag hoppas VERKLIGEN att jag slipper alla dom där jäkla telefonsvararna då.

Nu är det dags att sova tycker min kropp, jag känner mig hängig, trött, less, ont i magen, illamående så jag behöver nog sova. Jag ska orka med dagen som kommer imorgon också. Jag pratade även nyss med min älskling, och honom saknar jag grymt mycket. Snart bara en vecka kvar tills vi ses igen. Jag längtar. Nu blir det att sova, godnatt :) ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar