2 november

jobbet gjorde faktiskt min kväll, fyfan så bra humör jag är på nu! Förutom att ha pratat med huur goa tanter som hellst så vann jag även 100 kr för jag sålde mest av de i mitt projekt. Eller delad första plats, så vi fick köra sten sax påse, och såklart vann jag, och jag fick välja mellan ett halsband värt 450 kr eller 100 kr. Och varför jag då valde 100 kr istället för ett halsband värt 450 kr så är svaret att jag aldrig skulle ha använt halsbandet så pengarna lät som ett bättre alternativ denna gång :) Så jag är riiiktigt nöjd :):):):) Ska även bara jobba imorgon kväll, bytte torsdagspasset till söndag istället för att hinna plugga. Och det var helt OK för dom.
Är så jävla stolt över att en av coacherna kom in i vårat rum endast för att ge tummen upp till mig :)
Får väl se ifall jag är lika glad efter morgondagenspass. Får hoppas på det. Jag kommer nog att vara lite mer taggad i morgon tror jag.
Nu ska jag klicka runt lite på internet, gå min lilla "blogg-runda" ska jag göra. Sedan tror jag eller hoppas jag att det blir att sova efter det. Får hoppas på att det blir lättare att somna ikväll. Igår låg jag och grät mig till söms för det kändes så ensamt.. jaja. Hoppas ni har haft en bra dag idag. Min har varit usel till att börja med men efter jobbet känner jag igen mig själv igen :) Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar