22 november

Nu är jag hemma eller kom hem för ett tag sen men nu slog jag på datorn. Jag skrev ett "tidsfördriv inlägg" just innan datorn dog, men tydligen så publicerades aldrig det inlägget. Och nu tycker jag bara att det är onödigt att lägga in det. Får väl bli ett nytt sådant någon annan gång.
Under resan började chauffören prata i mikrofonen och tydligen hade 63ans förstärknings buss varit med i en bilolycka. Bussen åkte bakom oss, eller ja inte just bakom oss. Den hade tydligen kolliderat med en personbil, vi fick höra att de flesta var oskadda sedan fick vi inte veta något mer.
Vägen stängdes av, och när jag kom fram till Umeå så hörde jag att vägen fortfarande var avstängd och olyckan inträffades strax efter Dorotea om jag inte hörde helt fel.
Nu ska jag snart ringa älskling och prata en liten stund med honom, först ska jag klicka runt lite på internet. Måste också försöka hitta på någonting att köpa till honom för han fyller snart år..Det är inte lätt.
Nu ska jag klicka runt på internet, godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar