24 novemer

Denna dag har varit en lång dag. Dagen började med psykologi därefter blev det basket på idrotten efter det hade vi Svenska där vi alla i klassen satt mest och bara snackade med varandra, killarna i klassen de beter sig som att dom vore syskon. Satan vad dom bråkar. Efter svenska lektionen väntade lunch, det var ur äcklig lunch efter lunch satt vi i en datasal och hade religion helt ärligt så gjorde jag inte ett skit på den lektionen sedan var det dags att åka på hjälpmedelscentralen för ett studiebesök. Sedan tog skoldagen slut.
Sedan gick jag runt på stan för att hitta på något att köpa till Alexander, men det är helt omöjligt.. Sedan kl 5 blev det jobb. Gick inte lika bra som igår, men jag är nöjd. Nu sitter jag här och är jätte trött och ska snart sova.

Imorgon väntar en heldag med Moa :). Vi ska träna 2 grupp träningspass jag kommer att vara helt död efter det. Sedan ska vi även hålla på med projektarbetet hela dagen. Kommer säkert bli en hel del prat också. Kanske en mysig fika någonstans. Ja vi får se, roligt kommer det att bli i alla fall.

Nu blir det att göra sig iordning sedan krypa ner under täcket :) Hoppas att ni alla har haft en bra dag idag. Godnatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar