25 november

Jag är nyligen hemkommen från en riktigt lång dag på stan. Dagen började med ett bodypump pass i 1 timme, jag kände verkligen att det var riktigt länge sedan jag tränade. Jag körde på lätta vikter men ändå var det hur jobbigt som helst. Efter det tog vi det lugnt, gick till nattöppet och köpte oss varsin macka. Sedan började våran rundtur runt hela stan, jag tror helt ärligt vi var inne i alla affärer idag ;p. Sedan tog vi en fika på wayne´s vi kände att vi var värda det. Vi gick även förbi Red dragon (tatuerings studio) för Moa ska göra en till tatuering, redan på fredag. Riktigt avis är jag. Bara jag hittar den perfekta texten/motivet så blir det garanterat en till inom en snar framtid :) Sedan 18.05 var det dags för core passet, fysatan vad det brännde i magen och även i ryggen.
Efter den här dagen så känns det som att jag inte kommer gå eller kunna röra mig normalt på några dagar.. Men skönt känns det att man har tagit sig iväg och tränat , två pass på en dag till och med.

Ikväll blir det att ta det lugnt, njuta av att inte jobba. Kommer kännas riktigt skönt. Nu ska jag hoppa in i duschen :) Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar