27 november

Imorse tog jag en lite sovmorgon för att jag vaknade upp med världens huvudvärk.. Annars så flöt dagen på bra, diretk efter psykologi lektionen gick jag och Johanna för att ta närvaro på idrotten som skulle börja 40 minuter senare där vi håller på med ett arbete om hälsa så efter det drog vi på stan. Jag köpte en kofta på gina för 99 kr. Riktigt snygg är den :). Den är svart så den lär vara svår att fotografera men ifall den fastnar på kort så visar jag den.

Mormor och morfar är här just nu och jag har inte träffat de på riktigt länge, så det var roligt att träffa dom. Vi har nyss käkat mat, pasta och laxröra hur gott som hellst. :) Snart är det dags för kaffe och kladdkaka, låter inte helt fel.
Ikväll blir det mys med mamma, det blir Idol och kanske se Mamma Mia (filmen). Micke är inte hemma så jag får ha henne för mig själv :)
Nu ska jag gå ner och vara social, fårse ifall jag skriver nå mer idag. Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar