30 november

Dagen har varit seg riktigt seg, mitt humör har inte varit det bästa och jag känner att det inte är lönt att jag är i skolan för jag gör aldrig något känns det som..
Mitt huvud värker och jag behöver sömn, men jag får inte sova förrän ikväll.
Imorgon blir det skola sedan jobb, samma sak på onsdag. Vilket liv jag har. Jag måste även ta tag i att köpa några julklappar. Det känns hemskt att höra julmusik på stan, jag känner inte julkänslan någonstans. Det känns bara tragiskt, det känns som att det är helt fel årstid. Jag gillar julen i vanliga fall, men för guds skull ge oss SNÖ!!!!! Och den behöver bara finnas kvar hela december sedan kan den gärna få försvinna. Usch så negativ jag är.
Nu ska jag klicka runt på internet, hoppas ni har haft en bra dag. Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar