15 december

Provet imorse gick sådär, efter det höll jag i idrottlektionen och det gick faktiskt jätte bra :)
Efter det var det svenska och vi var endast 4 stycken på den lektionen ;p Vi gjorde inte allt för mycket den lektionen, jag passade på att ringa Moa och så :)
Sedan var det Religion och då hade vi redovisning, det gick också bra. Och då hade vi ökat antalet till 5 st :)
Efter skolan så var jag en personlig guide åt Frida på stan ;p HAHA :)

Jag fick även ett positivt samtal idag, JAG HAR EN PRAKTIKPLATS!! :) Så nu slipper jag att tänka på det.

Om ett tag bär det av till jobbet också, ska äta något först sedan gå på affären och köpa Juleskum. Vi ska nämligen ha Julmys imorgon med klassen, se Sunes Jul och trycka i oss en massa gosaker :) Nu ska jag lägga mig i soffan och vila lite :) Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar