25 december

Julafton igår var underbar, det var hur skönt som helst att bara vara hemma med familjen. Vi åt frukost tillsammans, sedan var vi ute och gick en promenad då jag passade på att gå förbi Moa och önska henne en god jul och ge henne en liten julklapp. Sedan spelade jag, mamma & Celina spel. Vi såg såklart på Kalle och sedan var det middag, sedan kom tomten vid 6 tiden.
Jag fick en massa saker jag hade önskat mig så jag är jätte nöjd :)
Jag fick bland annat, One tree hill boxen ses 5, tallrikar (precis dom jag önskade mig), presentkort på Gina + HM, bakbunkar + en massa redskap till de, handdukar m.m :)

Så jag är jätte nöjd :), sedan blev man bänkad framför TV resten av kvällen typ. Hur mysigt som hellst. Bara trycka i sig en massa hemmagjorda godisar och så.

Nu bär det snart av till Övik för nästa "julfirande", första stoppet blir hos mormor & morfar, under kvällen blir det att fara till farmor och sova över där tills imorgon :)

Imorgon kommer förhoppningsvis Alexander också!!! :) Jag längtar!

Nu ska jag göra mig klar för vi åker om bara några minuter ;p Ha en bra dag allihopa & hoppas att ni hade en jätte bra julafton igår :) Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar