6 december

Förlåt för dåligt uppdatering men jag har spenderat hela helgen hos Alexander och har inte alls orkat att skriva något då.

I torsdag åkte jag till Alexander för att överraska honom, han fyllde 19 år då. Jag ringde honom när jag stod ute på parkeringen och grattade honom och sa att jag var påväg till min pappa och att vi skulle höras mer ikväll. Några sekunder senare plingar jag på hans dörr han öppnar bara dörren och går sedan in i vardagsrummet (han tror att det är hans mamma som kommit) och sedan kollar han i hallen och säger "jaha, det är du :)". Det var roligt, men han sa att han anade lite grann att jag skulle komma faktiskt, så det var lite tråkigt ;p. Men han tyckte att det var roligt att jag kom i alla fall. Vi for sedan och åt pizza hos hans syster och sedan for Alexander och tränade. Så dagen bara sprang iväg.
I fredags så skulle Alexander spela match i Nälden så jag och Jannike åker till Tina, Elias & Ebbe för att äta där och för att sedan se Alexanders match. Jag busade en del med Elias och hade det trevligt. Sedan for vi och kollade på Alexanders match, Elias var med och såg en period. Men det var en jätte tråkig match att kolla på, ännu tråkigare var det att se Alexander på bänken. Sista perioden blev riktigt spännande när Brunflo låg under med 3-0 inför tredje perioden och det blir även 4-0 i början på tredje. Men matchen slutar 4-4. Riktigt bra upphämtning även fast de spelade så dåligt ;p.
Jag kom hem så att jag skulle hinna se vem som åkte ut ur idol så det var jag nöjd över. Men sedan ringer Alexander och frågar ifall jag ville följa med på Max och äta och visst ville jag det. Så då hann jag ju inte se det, men jag fick ändå höra vem som åkte ut när vi var på Max. Jag tyckte det var synd att Tove åkte ut för jag hade gärna sett henne och Erik i finalen.
Under lördagen så tog vi det mest bara lugnt, Alexander satt vid datorn rätt så mycket för att jobba. Vi var även och hälsade på hans farmor för att fika. Vid 18 tiden gick vi till hans mamma för att se en elitseriematch, linköping - skellefteå. När vi kom hem igen så såg vi Flickan som lekte med elden. Jag måste nog säga att jag tyckte mer om Män som hatar kvinnor. Men den var bra.

Sedan idag så har vi inte gjort allt för mycket, vi klev väl upp vid 12 tiden. Åt frukost till Svensson Svensson, en klassiker när man är hos Alexander :) Och nu sitter jag på den här jäkla bussen igen. Men denna gång sitter jag vid ett eluttag :)
Det var lite grann om min helg det, hoppas att eran helg har varit bra :) Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar