6 december

Är hemma nu.. Känns inte allt för kul.
Jag har en lång och jobbig vecka framför mig..
Jag ska jobba Måndag, Onsdag, Torsdag & Söndag..
Jag har många skoluppgifter jag måste göra..
Jag kommer nog inte träffa älskling föräns mellan dagarna, det är länge kvar..

Mitt humör svänger fram och tillbaka, jag har haft så grymt ont i magen hela helgen, mått illa har jag också gjort. Känns precis som mensvärk men dock utan mens. Jag är glad över att min älskling älskar mig lika mycket ändå. Han är verkligen bästbästbäst!!!!
På tal om Alexander så ska jag ringa och störa honom nu, han kommer nog bli super glad :):). Haha, eller inte. Ska göra det nu, och om jag känner mig rätt så kommer jag ha svårt att somna inatt. Så kanske, bara kanske, det dyker upp en bildbomb med en massa gamla minnen :) Vi får se. Nu ska jag ringa i alla fall :) Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar