10 januari

Detta lov har varit det bästa lovet på väldigt länge, tack vare min underbara pojkvän.

Imorse gick bussen från Östersund, det var tråkigt att lämna Alexander när vi varit med varandra i 2 veckor.
Det var egentligen tänkt att jag skulle åka hem igår, men då fick jag reda på i torsdags att Alexander skulle få stå matchen på lördag, och jag som inte sett honom spela en match på över ett år var ju bara tvungen att stanna en dag extra för att kunna se den då. Den matchen vann dom förövrigt med 11-2.

Om en vecka ska jag tillbaka till Alexander det känns toppen, så nu när jag skulle hem så lämnade jag en massa kläder och fick behålla nyckeln. :)

Nu väntar bara en lååång skolvecka, känns riktigt tråkigt. Men sedan är man borta från skolan i 9 veckor, grymt skönt.

Nu ska jag packa upp mina kläder, hoppas att ni har haft ett bra lov :) Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar