13 januari

Imorse började jag kl 10, skönt med sovmorgon, sedan var det fika, Elina & Ida bjöd på kladdkaka & grädde och dricka, det var mumsigt. Sedan hade vi en lektion och under den lektionen så fick vi APU-papper, all info osv. Sedan slutade vi, så jag åkte bil med Jonte och Moa hem vid 12 tiden. Sedan vid 2 tiden blev jag jätte rastlös så då åkte jag in till stan för att kolla ifall väskan fanns kvar, alltså den på Lindex och visst gjorde den det, det fanns en kvar men tyvärr tyckte jag att den var lite förliten så det blev ingen väska för mig idag.


Utan det blev 2 par leggings och 4 par trosor istället. Inte helt fel. Det har varit leggings jag velat ha riktigt länge men storlekarna har varit slut. Men idag fanns det :) Riktigt nöjd, ena paret är ifrån H&M dom är svarta med en skinndel vid knäna, och det andra paret kommer ifrån Bik Bok. Båda kostar 149 kr. Trosorna köpte jag på Gina & H&M.

De sakerna jag köpte igår, plånboken Gina 99 kr, Väskan Gina 49.

Och det jag köpte idag

Leggings med skinn på knäna, H&M 149 kr, Leggins från Bikbok, 149 kr

Rosa trosor, Gina 29 kr, 3 par svarta trosor, H&M 129kr
Snart blir det mat, sedan far jag och fikar för andra gången idag fast denna gång hos Moa :) Det ser jag fram emot. Nu ska jag fixa lite på mitt rum :) Puss ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar