14 januari

Skoldagen har gått bra, vi fick sovmorgon det var skönt :) Det är endast en dag kvar i skolan sedan är det praktik som gäller. Känns riktigt skönt om jag ska vara ärlig.

Efter skolan gick jag och Moa på stan, och jag köpte en kavaj från H&M. Först var jag osäker på ifall jag ville ha den, för jag ville ha den i en större storlek men det fanns det inte. Och jag är alltid så duktig på att jag tvekar på att köpa saker sen i efterhand så ångrar jag mig men då finns sakerna inte kvar. Så idag tog jag beslutet att jag skulle köpa den och sen ifall jag inte är nöjd så lämnar jag tillbaka den. Det var även den sista, så jag var lite tvungen på det sättet också.
Men jag känner mig mer och mer nöjd faktiskt, tror jag behåller den :) Den kostade endast 199 kr, och jag använde mitt presentkort som jag fick i julklapp, så jag betalade inte ett öre :)

När jag kom hem så möttes jag av en tråkig nyhet, och det är inget jag kommer att skriva här eller prata om. Det är sånt som händer, inget man kan göra åt. Jag finns för er båda! ♥♥

Nu ska jag fortsätta att fixa iordning de saker jag ska ha med mig till Alexander lite smått, tvätta osv :) Pusshej♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar