2 januari

Jag har varit usel på att uppdatera och nu är det ett helt nytt år. Det känns jätte bra.
Dagarna Alexander har varit hos mig har varit UNDERBARA, det började med ju att jag fick en mobil av honom i julklapp, precis en sån jag ville ha. Jag blev hur glad som hellst.

Sedan har dagarna bara sprungit iväg, vi har sett en massa hockey, både på TV och live. Under måndagen körde Alexander och jag iväg till Övik för att se Modo - Brynäs, det var mer än lyckat. Synd bara att vi fick åka hem med en p-böter.. Aja, så går det när P-vakterna lurar in en på ett område där man får böter. Det känns bra att vi inte var dom enda som fick i alla fall, utan ALLA på den parkeringen fick böter dvs, ca 20 bilar.
Sedan tisdagen då var det dags att se nästa hockeymatch live då en mycketmycket sämre match, vi såg Björklöven - Västerås. Finns inte så mycket annat att säga än att matchen SÖG.
Sedan har det varit en del JVM matcher på TV som vi sett, vi såg även Färjestad - HV 71 på TV. Så dagarna har mestadels bestått av att se hockeymatcher. Inget jag kan klaga på.

I torsdags så åkte jag, Alexander, Isak, pappa & Irma skridskor. Det var roligt, vi åkte riktigt länge. Jag och Alexander vann över pappa & Isak :) Jag gjorde måånga mål.
Sedan under dagen åkte vi till mamma där vi skulle fira nyår tillsammans med Magnus & Maria. 3 riktigt goda rätter blev det, Hockeytittande blev det denna kväll också, skålande, raketer, spelade spel, många glada miner och det bästa av allt en nyårskyss av älskling. Underbar kväll var det.

Under fredagen så skulle Alexander åka hem, han fick med mig också. Så nu sitter jag här i Alexanders lägenhet :). Så sista veckan på lovet kommer att spenderas här hos Alexander. Det känns riktigt bra.
Just nu är han och kollar på en hockeyträning, så jag har passat på att städa lite och ska snart börja packa upp mina kläder.

Jag ska ta tag i bloggen nu och börja uppdatera mera, jag lovar. Nu blir det att packa upp kläderna :) Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar