28 januari

Idag har det varit en trött dag, har inte alls varit på mitt vanliga humör. Det är magen som spökar. Sedan jag kom hem vid tre tiden så har jag haft pyjamasen på. Älskling är på träning just nu så det är lugnt och skönt. :) Och jag slipper gnälla på att han ska sluta jävlas med mig.
Men snart kommer han hem igen.

Jag blir så jävla sur över att jag måste betala 250 kr för att skriva över mitt telefonabonnemang och mitt mobilnr på mig. När jag skaffade det så sa de att det skulle vara gratis och hur enkelt som helst. Nu måste jag tydigen skicka iväg nå brev med min underskrift och mammas och även betala 250 kr. Halebop suger ibland. Nu håller jag på att skicka arga meddelanden till dom. hihi

Nu blir det glass och Robinsson och invänta Alexander :) Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar