4 januari

Alexander är borta och tränar nu, så jag är alldeles själv i lägenheten. Det är lite småtråkigt faktiskt. Han kommer inte hem förrän vid 11.
Inatt var det ombytta roller för vår del, jag såg på hockey medan han låg och sov. Det brukar alltid vara tvärtom.

Idag gick jag på stan en stund, fyndade en tröja från Gina och pyjamasbyxor från HM. Sedan kom Alexander och mötte upp mig också, så vi gick till någon affär där han skulle köpa några saker till datorn och videokameran. Sedan var det dags att fara hem. Direkt jag kom hem så tog jag på mig pyjamasbyxorna och sedans dess har jag haft på mig dom. Jag lär nog bo i dom ett par dagar framöver känns det som.

Nu blir det att lägga sig i sängen igen och fortsätta se på TV. Ikväll börjar äntligen Paradise Hotel igen. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar