17 mars

Gjorde sista dagen på praktiken idag.. Känns tungt att lämna alla goa barn/ungdomar. Jag ska försöka tajma in så jag kan se deras cirkus framträdande i slutet på maj.
Sedan förhoppningsvis så får jag sommarvikariera där :):):):) Rektor ska höra av sig till mig senare. Så jag får hålla tummarna.
Idag blev det stort kramkalas också, jag vet inte hur många kramar jag fick idag. En liten puss på kinden fick jag också. Jag var så snäll så jag bjöd alla på gul avdelning (3 klasser) på glass :)
Jag har haft en toppen praktik, och alla lärare där har berömt mig och är jätte glad över att jag varit där. Så jag kommer sakna alla jätte mycket.

I helgen kommer jag tillbaka till Umeå igen, sedan på måndag är man tillbaka i skolan igen, slutspurten :) Ska bli roligt att träffa alla i klassen igen nu när vi inte har så länge kvar tillsammans.

Dom här dagarna som är kvar så ska jag bara njuta av att vara med min Alexander :) Om 21 dagar firar vi 3 år tillsammans. Så då kommer jag tillbaka till Östersund igen.

Nu blir det glass :) Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar