22 mars

Allt är så grymt tråkigt utan Alexander. Vem ska man nu skratta med/åt, vem ska nu säga alla dåliga skämt? Jag saknar att gå och lägga mig och sen när jag vaknar så ligger den man älskar bredvid en (Ja, för det mesta så gick jag och la mig först sen kom Alexander och la sig när jag somnat). Jag märker verkligen hur mycket Alexander betyder för mig när jag är ifrån han. Ibland känns det skönt att få sakna varandra lite, för då blir det extra roligt sen när man träffas igen :) Nästa gång vi träffa så känner jag på mig att den veckan kommer att vara helt underbar. :)
Som tur är så är det inte många dagar kvar tills vi ses igen. Jag längtar.

Imorgon börjar jag 10.40 skönt med ännu en sovmorgon. Mina veckor fram till studenten kommer att vara så grymt sköna :) Speciellt fredagarna då vi har endast två lektioner, börjar 10.30 och slutar 13.00. Jag har även bara roliga kurser kvar. Så dessa veckor som är kvar kommer nog bara rusa iväg.

Ikväll har jag även fått mig en liten kvällspromenad när jag gick och mötte lillasyster. Sedan fick jag höra en del värmande ord ifrån henne. Sånna ord är det sällan jag får höra ifrån henne. Så det gjorde min dag :)

Just nu väntar jag på att en match ska ta slut så att Alexander kan jobba klart så vi kan prata :)
Medans jag väntar ska jag nu plocka fram morgondagens klädsel och göra mig iordning för sängen. Godnatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar