23 mars

Trots den dåliga starten på dagen imorse så har jag haft en bra dag :)
Mycket skratt har det varit idag, det gillas.
Efter skolan bestämde jag mig för att jag ville hämta Irma på dagis för att sedan gå hem till pappa. Så blev det också, och det var nog det bästa beslutet jag tagit på länge. Glädjen var stor när hon kom framspringandes till mig och hoppa upp i min famn. Sedan babblade hon på hela vägen hem :) Hon berättade även att hon saknat mig jätte mycket. Hon är gullig hon.
Pappa har fått nå konstigheter ifrån en olycka ifrån när dom var i Thailand så han var hemma. Så det blev mycket snack med honom, det var trevligt :) Sedan följde jag med när pappa skulle hämta Isak på hans skola, när han såg mig var det samma glädje där. Han kom springandes och kramade om mig direkt han såg att jag var med. Gulliga småsyskon man har :)
Det var roligt att träffa alla dom igen, var riktigt roligt att sitta och prata med pappa :)

Nu är jag på Ersboda igen och sitter nu med en kopp te och håller på att förbereda mig inför morgondagen då vi ska redovisa för BF 1orna en uppgift vi gjort på praktiken.
Jag avslutar med en bild på min lilla prinsessa från ikväll. Godnatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar