25 mars

Full rulle hela dagen känns det som. Jag och Moa har varit riktigt duktiga idag, vi har suttit vid varsin dator och klickat runt, kommit på idéer m.m sedan kl 11-14.30. Då drog vi in till skolan för att fixa studenskiva biljetter, sedan gick vi till Folkets Hus, sedan till biblioteket för att leta ännu mer saker för projektarbetet.
Sedan kollade vi lite på skor också. Vill ha en massa nya skor. Sedan gick vi en sväng in på Mias Lustgård och där köpte jag en sak till mig & Alexander, mer säger jag inte för det är en hemlis.

Imorgon är det en kort dag i skolan, börjar 10.40 och slutar 13.00 :) Riktigt skönt, sedan är det helg. Sedan en kort skolvecka på endast 3 dagar. Sedan blir det Östersund igen :)

Nu ska jag gå ner och göra te sedan fortsätta skriva på praktikrapporten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar