31 mars

Påsklov nu, riktigt skönt.

Ikväll blir det att se film med Moa.
Imorgon blir det att fika med Moa & Lorina.
Fara till pappa.
Fredag är oklar.
Lördag åker jag till Östersund.
Sedan blir det en veckas mys hos Alexander, jag längtar jätte mycket.

Efter skolan idag gick jag på stan och köpte behövliga saker, nya skor, shampo & balsam, deo, duschtvål, hudkräm. Det åkte även med ett par örhängen och ett linne och dum som jag var så provade jag inte det så det får jag lämna tillbaka imorgon.. För det passade inte alls.
Skorna är svarta vanliga enkla tygskor från H&M för 99kr.

Jag har även varit duktig på att fota kavajen jag köpte och allt jag köpt i Östersund när jag var där. Så förhoppningsvis kommer det in ikväll.
Jag har även köpt en väska från tradera som jag hoppas kommer imorgon, den var ursnygg på bilderna så jag hoppas den är det i verkligheten också. Den blev min för 100 kr, jag hoppas den är värd det.

Nu är det mat. pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar