10 maj

EN MÅNAD KVAR I SKOLAN!!!! :)

Skönt med en kort vecka denna vecka, en dag avklarad bara två kvar. Nice. Snart kommer Alexander hit också :) Bara två dagar kvar de också.
Bra dag, jag gillar verkligen min klass jätte mycket, får ta vara på den månaden vi har kvar tillsammans. Har skrattat hur mycket som helst idag.

Efter skolan gick jag en snabbisstan och köpte ett vitt linne och ett par leopardmönstrade örhängen. För en billig peng. Bikini överdelen som jag köpte i lördags kunde jag ha, jag provade den igår kväll. Nu taggar jag bara sommaren!!! Den får ta och komma nu.

Beställde även skor idag från Nelly, eventuella balskor :) Hoppas de sitter bra i alla fall.

Ska fortsätta städa mitt rum nu innan maten, får fortsätta efter maten också. Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar