24 maj

Helgen har varit riktigt bra förutom några få saker.
I fredags skadade jag mitt onda knä när jag hoppade studsmatta, bra gjort Magdalena. Nu kan jag knappt gå och har jätte ont.
I lördags så var jag först ute och solade på studsmattan sedan tog jag bussen till Ersboda, tog en snabb dusch för att sedan åka och se Marcus första riktiga A-lagsmatch, dock kunde jag bara se första halvlek. Då ledde dom med 1-0 :) När jag cyklade hem från Gamlia lyssnade jag på Sveriges match på radio. Jäkla Sverige. Tur att de vann brons i alla fall igår :) Sedan var det bara att cykla iväg till Moa för att sedan åka till Sojka för att träffa klassen :) Jag hade hur roligt som helst hela kvällen, dansade och sjöng till gamla låtar, skrattade och mådde bara allmänt bra :) Tills det hände lite tråkigheter som förstörde lite av kvällen, riktigt jäkla onödigt vare. Efter det droppade det av folk lite titt som tätt. Vid kl 1 lämnade jag stan och fick åka med Ida. Sedan var det bara att gå och lägga sig.

Igår hade tjejerna sin första seriematch, spännande och jag hade fått äran att vara huvudcoach :) Dom spelade jätte bra och vann matchen med 6-0 :) Riktigt roligt att se. Resten av dagen satt jag bara och gjorde en jäkla massa skolarbeten. Men nu är dom klara!! Det känns jätte bra så nu taggar jag verkligen studenten.

Idag var det en rätt så onödig dag i skolan, det märks att vi närmar oss slutet. Skönt, men känns rätt så onödigt att fara till skolan när vi inte gör någonting. Efter skolan gick jag på stan för att försöka hitta en slips till Alexander som är samma rödfärg som min klänning till balen. Det var helt omöjligt..
Ojuste på tal om balen så har vi en bil att åka!!! en Ford crown Victoria från 1955, en rosa/vit :)

Nu måste jag plocka upp alla mina skoluppgifter som jag har slängt över hela golvet. Sedan blir det att bara ta det lugnt, se One tree hill och njuta av att alla skoluppgifter är klara! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar