26 maj

Det har varit 3 onödiga dagar i skolan. Det känns verkligen att vi närmar oss slutet, himmel vad skönt. Imorgon är det en vecka kvar till balen och två veckor kvar till studenten. Dock har jag gått och blivit dyng förskyld. Det suger, typ hela vår klass är sjuka eller bara grymt lata. Dessa tre dagar har vi typ bara varit 5 st. Det är ändå den sista tiden man vill umgås och vara hela klassen.

Jag har även hittat en slips till Alexander som han ska ha på balen och en väska till mig :) Nu är det bara smycken och håraccessoarer kvar att fixa, men det ska jag göra på lördag.

I helgen är det mycket som händer i Umeå, eller det börjar redan imorgon. Imorgon är det Rix Fm festival, sedan på fredag är det Yran med en massa artister, och på lördag är det Nordic rock. Sedan under helgen är det brännbollsyran också. Är jag taggad på något av detta, nej. Blir nog bara en helt vanlig hemmahelg för min del, allt för att krya till mig till Balen och Studenten. Imorgon ska jag även träna tjejerna under kvällen så jag skulle ändå inte kunna fara till Rix Fm festival, och sedan orkar jag inte vara ute sent på fredagkväll för att tjejerna har match kl 11 på lördag, samling kl 10. Så det får lov att bli en hemmahelg, ifall det är fint väder på söndag så kanske jag drar och kollar på brännbollsfinalen. Vi får se.

Nu ska jag ner och göra iordning min andra te kopp för kvällen, pusshej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar