4 maj

Dålig uppdatering, jag vet. Jag har inte haft ork för att göra det. Jag har inte heller mått så bra.

Jag ska sluta ha så dålig inställning innan träningarna med tjejerna, för det är faktiskt roligt. Jag stortrivs. :)

I igår var jag bara på mat till vardags och fest lektionen sedan drog jag hem, och idag for jag till skolan efter lunch. Jäkla huvudvärk som vägrar sluta.

Nyss beställde jag två saker från Nelly.com också, spännande och se ifall jag blir nöjd. Visar när jag fått hem paketet. Billigt vare i alla fall, det gillas alltid. =)
Jag är så grymt taggad på sommaren, Österrike OCH Turkiet =) längtar jätte mycket.

Igår var det en månad kvar till Balen!! :) så idag är det mindre än en månad!!

Nu blir det att gå ut och gå med musik i öronen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar