5 maj

Middagen var super god. Trevligt hade vi det också. Det var länge sedan vi åt bara vi 3. Så det var roligt.

På fredag ska jag och mamma vara modeller för en dag :) Bli sminkade och sedan fotograferade. Ska bli spännande. Moa sa att det var riktigt roligt. Så man får hoppas på det då. Om jag köper några bilder så kommer jag visa dom senare.

Imorgon ska jag och Moa hålla i ena skapande verksamhets lektionen, de ska få göra gipshänder :) Får se hur det går ;p haha. Får kika runt på internet för att få några tips och idéer. Var riktigt länge sedan man gjorde något sånt.

Jag sitter just nu vid min gamla dator så senare ikväll kanske det kommer en liten bildbomb med gamla bilder ;p om jag vågar :)

Nu ska jag kika runt på internet och se ifall de står lite om hur man gör gipshänder :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar