14 juni

Jag har inte orkat skriva i bloggen sedan 26 maj, jag har haft fullt upp med att tänka på en massa annat. Så bloggen har hamnat åt sidan. Nu tänker jag berätta lite om allt som har hänt de dagarna jag inte har bloggat.

Alexander kom till Umeå 2 juni för att gå med mig på balen den 3 juni. Balen var underbar, dock rätt så besviken på middagen, att det mer var en fyllemiddag än en fin balmiddag. Rätt så drygt vid bordet också, men sedan på kvällen dansade jag och Alexander loss fram till halv 2. Det var en riktigt lyckat kväll. Jag är otroligt nöjd.
Sedan dagarna mellan balen och studenten sprang förbi, för en vecka sedan hade jag min sista lektion på gymnasiet. Sedan under tisdagen fikade jag med tjejerna i klassen (- Moa & Frida) i SF-parken, det var riktigt trevligt. Under onsdagen hade vi klassensdag då vi fixade allt inför studenten.
Sedan var det dags för studenten efter att sovit riktigt dåligt, kl 7 träffades klassen hos Emelie, stämningen var på topp. Sedan kl 8 var det dags för frukost på skolan, sedan taggade vi igång riktigt. Halv 11 var man riktigt taggat, det var då vi gick in i gympasalen och mobbade alla 1or och 2or och skrek oss hesa. Sedan blev det betygsutdelning och sång i klassrummet. Klockan 12 sprang vi glada studenter ut från skolan, fyfan vilken härlig känsla det var. När jag kommit ut från skolan började sökandet efter mina föräldrar, tillslut dök Alexander och hans mamma upp. Jag blev jättechockad över att hans mamma var med. Det var riktigt kul att hon kom, jag visste inte att hon skulle komma :)
Sedan blev det lite fotografering och snack med föräldrarna sedan gick vi för att pynta det sista på flaket. Sedan var det dags att åka traktorflak, FYFAAAN vad kul det var. Efter att ha åkt flak någon timme gick en haltande & hes Magdalena till bilen för att fara till Teg och äta lunch och fika med nära & kära. :) Tack ALLA som kom, och TACK för alla presenter jag fick.
Sedan direkt efter fikat for jag till Elina där vi skulle käka middag. JAG ÄLSKAR VERKLIGEN BF3BE <3. Vi hade riktigt trevligt, bara glada miner. Sedan tog vi bussen in till stan vid 10, vi hade allsång på bussen. Sedan dansade vi loss på äpplet tills den tragiska olyckan hände som fick avbryta en toppen dag. Hela dagen ägde förutom slutet på kvällen. Jag har aldrig varit så glad i hela mitt liv som jag var på studenten, mamma sa att hon aldrig hade sett mig så glad.

Jag och Alexander stannade kvar i Umeå tills igår, så nu är jag i Östersund och kommer att vara här fram till midsommar :) Idag var jag och skrev in mig på arbetsförmedlingen. Alexander är och jobbar på ett fritids idag, han drog imorse vid halv 8 och slutar inte förrän kl 4.
I nästa inlägg kommer jag att bjuda på en bildbomb från balen & studenten. Nu har jag även all tid i världen åt att blogga (när jag har tillgång till datorn och så länge jag är arbetslös) och jag fick även en kamera i studentpresent så nu ska inläggen bli lite roligare också. Nu ska jag göra bildbomb inlägget. Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar