23 juni

Dagarna här i Östersund flyter på bra, dock så är det endast fint väder på kvällen... Det suger. Jag vill ju ha fint väder HELA dagen istället. Hört att det är riktigt fint väder i Umeå. Orättvist!
Ikväll packar jag och Alexander en resväska och imorgon bitti sätter vi oss på buss 63 till Umeå. Vi kommer att vara i Umeå under helgen och på måndagmorgon åker vi tillbaka hit.

Jag älskar att bo här hos Alexander, jag trivs jätte bra. Just nu saknar jag bara ett jobb så kanske jag kan flytta hit på riktigt. Just nu är Alexander och tränar så jag är själv hela kvällen, funderar på att gå en långpromenad. Dock har jag ruskigt mycket träningsvärk efter träningspasset i gymmet igår. Så jag vet inte ifall jag orkar gå, fast det är ju så fint väder så jag måste ut.
Nu ska jag kolla runt på plastbanken efter jobb. Återkommer senare om vilket beslut jag tog om promenaden. pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar