22 augusti

I måndags tog jag bussen till övik för att spendera en natt hos mormor & morfar och två hos farmor. Det var skönt att komma bort lite, åka ut till skogen. I övik har jag fikat en del, varit ute och gått, kollat på gamla bilder, pratat, träffat mina farbröder och faster och bara tagit det lugnt. Det blev även en tripp till Sundsvall, Ikea och Birsta med farmor & faster och två av kusinerna under onsdag. Det var riktigt trevligt. Fick med mig lite hyllor, ljus, och förvaringsboxar.

I fredags tog jag bussen till Östersund, äntligen fick jag träffa Alexander igen. Det var riktigt kul. Fredagen blev bara lugn, Alexander for iväg till ishallen och medan han var borta så packade jag upp mina saker, städade lägenheten och lagade mat. Igår for vi in till stan och åt lunch med en av målvakterna i ÖHC. Sedan for dom till ishallen och då gick jag en sväng på stan och fick med mig en skjorta, hostmedicin och lite nödvändiga saker hem.

Alexander for iväg till ishallen vid halv 10 i morse, och vid 6 tiden ska jag åka in till stan för vi ska äta middag hos hans mamma. Frågan är bara vad jag ska hitta på under alla dessa timmar... Blir nog en promenad i det fina vädret i alla fall. :) Kanske är dags för lite lunch nu, magen kurrar. Pusshej

1 kommentar:

  1. hej sötnos, hade nästan glömt bort att du har blogg! det är roligt att läsa vad du gör nu för tiden, längesen vi hördes och sågs. saknar dig! pussss:)

    SvaraRadera