24 augusti

Igår for Alexander iväg till ishallen vid halv 5 och tog med sig datorn och skulle inte komma hem förrän vid 10, kul tänkte jag men det gick bra ändå. Jag började lyssna på en ny bok, sedan kollade jag en massa på TV. Sedan när Alexander kom hem halv 11 var jag så trött så jag somnade. Nu är Alexander iväg igen, och kommer hem vid samma tid ikväll, men nu har jag en dator att sitta vid i alla fall :) Sedan lånade jag några filmer av hans mamma idag, så jag har filmer att titta på när Alexander är borta. Bra att ha varierande saker att göra medan han är borta, vore bra att jag skaffade ett träningskort snart så jag kan fara iväg och träna medan Alexander är borta. Måste börja hitta något jag kan sysselsätta mig med i alla fall, annars kommer jag få riktigt tråkigt. Nu ska jag göra iordning en kopp te, blåbärsmuffins :) riktigt mumsigt te. pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar