30 augusti

Det blev middag på Easten Palace igår med älskling, riktigt gott vare. Kul att gå ut och äta tillsammans på ett lite mer romantiskt ställe. Det var länge sedan. Sedan såg vi Karate kid.
En underbar söndagkväll var det.
Alexander for nyss iväg till Brunflo för att ha sin första is träning.
I morse tog vi en liten sovmorgon sedan for vi och handlade. Sedan innan jag började med middagen så gick jag en timmes promenad i höstsolen. Skönt vare.
Förra veckan beställde jag Blondinbellas bok Egoboost, dock var den slut och skulle komma in denna vecka. Så idag fick jag ett mejl att boken kommer att komma om ca 3 dagar. Jag skrev adressen hit till Frösön, jag hoppas att jag hinner få den innan jag åker till Umeå på fredag morgon.

Nu ska jag dammsuga lägenheten, jag lossar så grymt mycket hår så man ser mitt hår ligga överallt, snuskigt. Så nu åker dammsugaren fram innan Fångarna på Fortet börjar. Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar