sista augusti

Idag är det sista augusti, imorgon börjar september, hösten är här. Tur att jag åker till värmen nästa onsdag, nu är det nära. Jag längtar verkligen. På ett sätt är hösten faktiskt mysig, inte kylan ute, men att få klä sig varmt, ha stor stickad halsduk, tända ljus på kvällen, dricka te och mysa till det i soffan under en filt. Idag är det en slödag, Alexanders väckarklocka ringde 8, han slängde i första tvätten i maskinen, och åt frukost sedan for han iväg för att träna JB, jag kunde inte somna om och vid 9 tog jag på mig mjukiskläder och gick ut till tvättstugan, slängde in en ny tvätt och hängde upp den ny tvättade. Jag sitter fortfarande i bara myskläder, och lär nog göra det resten av dagen. Det känns som en sån dag idag, grått och tråkigt ute är det också.
Ska snart ut till tvättstugan och ta in all tvätt som hänger i torkskåpet, tvätttiden går ut klockan 2.
Annars idag har jag bara lyssnat på älskade spotify och kollar runt på bloggar och på andra hemsidor. Är riktigt sugen på att handla massa nya kläder, stora varma stickade tröjor och massa leggings bland annat. Nu ska jag fortsätta klicka runt sedan dra med mig Alexander ut till tvättstugan. Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar