23 oktober

Det är så grymt skönt med helg. Det värsta är ju att jag är så trött så att jag inte orkar göra någonting.. Känner mig yr och hängig, tror det är medicinen som spökar, hoppas jag, att det inte är någon förskyldningg. Alexander känner sig krasslig och har troligtvis haft feber under veckan. Hoppas verkligen inte att han smittat mig. Jag har inte lämnat lägenheten på hela dagen, jag har knappt rört mig från soffan. Jag har alltså spenderat hela dagen i soffan, kul liv. Alexander är borta men kommer väl hem om någon timme för att jobba, sedan kanske han drar iväg igen..

Jag kommer att fara hem några dagar under vecka 44.

, jag har absolut ingenting att berätta så jag vet inte varför jag började skriva detta inlägg, bara ointressant... Men jag kände att det var länge sedan att det var dags, men det var fel. För nu är det bara en massa babbel. Så jag slutar skriva nu och återkommer när jag har något vettigt att skriva. Hej så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar