28 oktober

For en sväng till vårdcentralen idag för att kolla upp magen bland annat, hade grymt ont idag också. Men fick lämna vårdcentralen lika ovetande som jag kom dit typ.. typiskt, har dock en del provsvar att invänta hoppas jag får reda på vad smärtan kan bero på...Annars får jag fara in dit igen och göra ett nytt försök. Jag får tacka Jannike för hjälpen, sällskapet och skjutsen, TACK!
Hade tid där 11.20 och kom därifrån en timme senare, och genom att jag tydligen hade lite feber så for jag raka vägen hem och inte tillbaka till praktiken, hade redan förvarnat dom att jag förmodligen inte skulle komma tillbaka. Skönt med en kortdag, hade ändå fått stå i köket hela dagen. Glad att jag slapp det!



Ikväll blir det bara att ta det lugnt, se lite tv avsnitt på internet som jag missat/glömt. Nu ska jag gå och göra lite käk, gubben gnäller.... Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar