10.11.12

Roligt datum idag, 10,11,12. Fybubblan vilken natt jag har haft... Fått springa på toaletten i stort sätt hela natten. När jag inte var inne på toaletten så låg jag i soffan, så jag har spenderat min natt, halvsovandes i soffan. Fått magsjuka eller så har jag bara ätit något konstigt, men fy vad ont jag haft i magen. Idag har jag spenderat hela dagen i sängen, genom att det inte blev så många timmars sömn inatt så har jag tagit igen dom under dagen, har småsovit mig igenom hela dagen. Jag gick en sväng ner till Netto för att köpa cola, den promenaden tog mig lång tid... Jag har inte varit hungrig på hela dagen utan jag har bara druckit blåbärssoppa och cola. Direkt jag öppnar kylen och känner matlukt så måste jag spy, så det blir ingen mat för min del idag. Har ätit lite godis också, det går också bra att äta =) Alexander är nu i Sundsvall, hoppas verkligen inte att jag har magsjuka så han har blivit smittad.. Hoppas han klarar sig.

Nu ska jag vispa lite ny cola till mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar