13 november

Jag mår bättre idag, men skippar nog praktiken imorgon i alla fall... Vill inte fara dit och sen finns det några spår av magsjuka kvar så jag smittar de boende, det hade inte vart kul. Så jag tar nog en vilodag imorgon också. TRIST!!! Så himla tråkigt att vara själv.. Idag skulle jag haft en heldag med Jannike, gå på stan, käka tillsammans och så. Men det fick jag tyvärr ställa in... jättetrist. Så även denna dag har jag spenderat i sängen och nu håller jag på att klättra på väggarna typ. Är uttråkad.. men har inte orken att hitta på något heller. Magen börjar känna av att den inte fått en riktig måltid i sig sedan middagen i torsdags så den vill ha mat, men det finns inget gott att laga här hemma. Min mage är sugen på en pizza eller kanske en kebabtallrik och sedan chips och dipp. Min mage är tom så varför inte fylla ut den med lite fett? Men närmsta pizzeria ligger långt bort ifall jag inte vill betala 80 kr för en pizza och det är jag inte direkt sugen på.. Så det blir inget sådant. Så det får nog bli en filtallrik till middag idag.. Nog bäst att börja lite snällt med magen.
Just nu sitter jag och kollar på reprisen av Vem kan slå Filip och Fredrik och dom ligger under med 15-0 ;p Tycker detta program är jätteroligt.
Ska fortsätta se det nu och sedan blir det filmiddag, jipppiii.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar