9 november

Är verkligen usel på att blogga.. Funderar på att starta en ny blogg och börja om från början, men det får jag fundera på ett tag till. Inget bestämt ännu. Praktiken flyter på bra, och jag trivs verkligen bra. Får göra mycket mer nu så det är roligt. Är ju också tillbaka i Östersund efter några underbara dagar hemma i Umeå. Kom hit i torsdags och fick direkt reda på en riktigtriktigt tråkig sak. Min boy har fått lägga skridskorna på hyllan, tråkigt nog... Världen är allt för orättvis. Menmen, tur han har tränarrollen och all hockeyjobb kvar i alla fall. Så han fortfarande får hålla på med hockeyn på något sätt ändå, det är ju ändå det han brinner för och älskar mer än allt annat. Det var ju även hockeyn som förde oss tillsammans.

För övrigt så händer det inte mycket i mitt liv, tråkigt nog. Jag är i stort behov av jobb.. Hatar att de bara söker förskolelärare till förskolor, men sökte ett vikariatjobb nu ändå fast kvalikationerna skulle vara utbildad förskolelärare, jag har i alla fall gjort ett försök. Jag håller tummarna! Annars finns det inget absolut inget jobb för mig. Jag var förbi arbetsförmedlingen idag för att jag ville att de skulle hjälpa mig att skriva in mig i vikariebanken/poolen. Men det finns tydligen inte i Östersund, det SUGERRRR!!!! Åh, vad sur jag blev när jag fick höra det. Aja..

Nu blir det paradise hotel. pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar