20 januari

I morse blev jag väckt av telefonen, surt men efter personen i den andra luren berättat att jag kommer bli erbjuden en gratis träningsvecka på Step in och att jag kommer att börja jobba extra hos en person = mer jobb, så blev jag mycket gladare och det gjorde inte så mycket att jag blev väckt :) Så just nu väntar jag bara på två stycken samtal, ett från Step in och det andra från "jobbet" så att vi kan bestämma när jag ska komma på intro. WIIHOOO :) Dock fick jag höra att jag kommer att missa tårta (kalas) på måndag , när en söt liten (stor) grabb fyller 4 år, jobbar då.. :/

Idag mina kära vänner så ska jag jobba (hoppas verkligen att jag sover bättre inatt) och imorgon har jag en klipptid inbokad och vid 3 tiden så kliver jag på älskade 63an och brummar hemåt till Umeå och stannar under helgen. Då helgen i Umeå bjuder på 18 årskalas på lördag (min stora lillebror fyller år), under söndag blir det häng på Teg och träffa pappa, Elisabeth och mina så grymt saknade småsyskon Isak & Irma och dagen bjuder även på hockey, Björklöven - Östersund. Sedan tidigt på måndag morgon kliver jag på älskade 63an och brummar tillbaka till Östersund för då väntas jobb igen.

Nu ska jag packa väskan till helgen, ha en bra dag! pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar