10 februari

Idag var vi endast 4 personer i klassen, alla andra är tydligen sjuka, eller "sjuka" man vet aldrig det med våran klass. vi som var i skolan idag är lediga från KOM lektionen på torsdag, så då slutar vi 13.00 riktigt härligt, men alla andra ska vara kvar! mohahaha, därför är det bra att vara i skolan :)
jag var riktigt trött imorse, men jag tog mig upp och iväg till skolan och hade först MBS (människor i behov av stöd), där jag och en till i klassen, satt och klippte och klistra så det var en lugn start, sedan var det svenska, där vi satt i en datasal, jag gjorde en massa saker, men inget skolarbete dock, sedan var det NK (naturkundskap) där vi pratade lite om provet, sen var det äntligen lunch, sedan efter lunchen så hade vi typ världens längst KOM (kommunikation) lektion, det är så drygt för vi har världens drygaste lärare, hon är typ 60+ och man tänker bara på sina egna far och mor föräldrar då, ne usch hon gillas verkligen inte.. efter det hade vi NF (natur och friluftsliv) och där planerade vi bara utflykten vi kommer att ha på fredag, och det gick snabbt, så sen slutade vi! det var skönt att få sluta tidigare.

Imorgon har vi sovmorgon till 9.00!!! så otroligt skönt, med tanke på att vi aldrig har sovmorgon annars. eller vissa i klassen har sovmorgon på fredagar. men v.13 så kommer jag att sluta 13.00 istället för 14.50 på måndagar och på torsdagar kommer jag att börja 10.40 istället för 8.20 sedan på fredagar börjar jag 12.30(!!!!) istället för 8.20 jag taggar det schemat!!

Nu har jag detta schema:



men sedan kommer jag att få detta:



------------------------------
Idag eller nyss så satt Alexander och kollade igenom gamla matcher han har spelat osv och då tog han också reda på när vi träffades första gången och det var 18 februari 2005! Det var då allt började lite smått, jag kommer ihåg allt från den helgen. Det är så mysigt att tänka tillbaka. 2 år senare blir vi tillsammans och nu så har det snart gått 2 år som vi har varit tillsammans! det känns så underbart, jag är så glad över alla våra beslut och stunder vi har haft tillsammans och jag ångrar inte en sekund att vi blev tillsammans. Han är mitt allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar