9 februari update

det blev muffins och ett OC avsnitt :) sedan kände jag för att vara lite nyttigare då gick jag ner och gjorde i ordning en smoothie med vanilj yoghurt och frusta blåbär&jordgubbar, och tog lite av mammas hemgjorda pizzasallad ååh, det var så gott och jag kände mig så nyttig :) jag skulle ju börja ett "nytt liv" efter nyår, men hittils har det inte gått allt för bra..;/ ska bli ändring på det, jag ska bli nyttig! nu när jag inte tränar fotboll, jag har ju tagit en paus, så måste jag ju äta nyttigt så jag inte blir en tjockis! Men jag ska faktiskt försöka ta tag i träningen, nästa tisdag ska jag och moa till iksu och köra en pass core, jag kommer att vara så död efter det passet. jag kommer inte kunna skratta på flera dagar tror jag och så kommer vi köra ett pass med afro power dance, men det är inte lika jobbigt. men det ska bli riktigt kul, det var grymt länge sen jag tränade så ska bli kul att röra på sig lite :) jag taggar!!!

sängen väntar, så det blir att krypa ner i sängen nu och vänta på ett sms från älskling! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar