9 februari

idag har det varit en lång och dryg dag, har inte gjort speciellt mycket det är säkert därför den varit så lång och dryg. vi var endast 5 personer idag i klassen, kändes riktigt udda. det är inte varje dag sånt händer i en riktig klass, men i våran klass händer det rätt så ofta. trist men sant!
provet idag gick, ja inte speciellt bra.. hoppas på ett G i alla fall!

efter skolan tog jag mig i kragen och for och kollade upp mina besvär, och nu vet jag varför det är som det är, och det är faktiskt skönt att veta vad allt beror på. så nu slipper man oroa sig! hade jätte gärna velat ha Alexander med mig, men man får inte alltid som man vill. han har lovat i alla fall att det här var sista gången jag skulle behöva sitta själv. och jag hoppas verkligen att det blir så, att jag slipper sitta och vara rädd själv. Men jag vet att jag har hans stöd i alla fall, det är det viktigaste. jag skrämde nog upp honom lite väl mycket, men det var inte meningen.

Nu är jag trött och less och vill sova, men man kan inte gå och lägga sig än det är alldeles för tidigt, lägga sig och vila kan man inte heller för då blir det jätte svårt att somna senare ikväll så jag får hålla ut.
nu blir chokladmuffins och film tror jag. har inte så mycket bättre för mig annars, eller massa skolarbete har jag att göra, men det orkar jag inte med, det är mycket roligare att se på film då :)
så det får bli så! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar