2 februari

ny månad och jag känner på mig att detta år kommer att gå ruskigt snabbt det också. men det är bara bra :) I denna månad så åker jag till Alexander, jag taggar verkligen för jag blir där i 10 hela dagar känns toppen :)
Just nu har vi inte speciellt mycket i skolan heller, känns det som eller är det bara jag som tar det lugnt och har egentligen 3498 uppgifter att göra. jag kommer på flera uppgifter man skulle ha lämnat in för länge sen som jag har knappt börjat med, det känns inte bra.. men så går det när man inte orkar, men jag ska förbättra mig!
slutade kl 1 idag, det var riktigt skönt, då blev det café med Moa, det var mysigt!
Går kvällen var också mysig, med Moa, Lorina och Frida, det måste göras om snart!
jag hade jätte trevligt!
Nu blir det att fortsätta med OC, sen måste jag sätta mig med någon skol uppgift också, känner mig inte direkt taggad..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar