3 februari

Både min mage och trötthet tar död på mig.. mår så jävla illa och har så himla ont ;/ trött är jag dygnet runt, spelar ingen roll om jag sovit bra, är ändå trött.. riktigt mysko.
skönt att det är rätt så lugnt i skolan just nu under dagarna, men efter skolan har man mycket plugg, men jag orkar inte.. så allt är lagt åt sidan, känns jobbigt att ens tänka på skola just nu. men man måste, det är bara att bita ihop de sista veckorna innan lovet, det är inte så länge om man tänker efter.
Idag hade vi värst långa hålet pga att våran lärare är sjuk, så vi tjejer i klassen traska till stan efter vi ätit lunch på skolan. Jag hittade faktiskt en skinnjacka på barn avdelningen på HM som jag köpte ;d är riktigtriktigt nöjd för 400kr, inte alls farligt! sen hittade jag ett par skor som jag blev förälskade i på bianco, men de gick på 1000kr... lite för mycket för ett par skor tycker jag! hoppas bara på att jag kan hitta några billigare i den stilen, då blire att köpa direkt, dom var så otroligt snygga! JAG VILL HA! men tyvärr så har man inte pengar till det..
blir att försöka hitta ett jobb så jag kan jobba under helger och kvällar och tjäna lite money. sen måste jag hitta ett sommarjobb också, ååh, vad drygt! menmen.. nu blire typ sängen, är grymt trött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar