5 februari

kollade nyss igenom kalendern, inte alls många veckor till lov :D, lovet är så grymt efterlängtat. ska bli så skönt att åka bort från umeå, och all snö! på tal om snö, vi har typ översvämning av snö, det är helt sjukt! aja, nu till lovet ;d det är inte alls länge kvar, lovet är v 10, det är vecka 7 nästa vecka ;d sen går vi i skolan, 11, 12, 13, 14, halva 15, sen äre lov 16, sen har jag apu från v 17-22 =) sen går man hela v 23 i skolan, sen mån, tis sen på onsdag äre skolavslutning och sommmmarlooov :), om man tänker efter så är det inte så länge kvar :D, jag hoppas på en varm och solig sommar iår =) Hoppas alexander hittar en klubb nära umeå också, och att han skaffar ny lägenhet, så man får en ny lägenhet att fixa till :D, jag gillar att möblera om och fixa med sånt ;d men tyvärr är mitt rum så konstigt byggt så man kan inte göra allt för stora förändringar där.. så får vänta på sånna där tillfällen ;d men ska bli spännande och se vart gubben min hamnar någonstans ;d hoppas att det blir ett lika mysigt ställe som oskarshamn, jag kommer verkligen sakna oskarshamn, det var ett riktigt mysigt ställe :D men förhoppningsvis blire mysigare på nästa ställe :d

jag vill verkligen att min mage ska sluta må så dåligt.. och att jag kan bli pigg någon gång.. är less verkligen less på att må såhär piss dåligt!

kul att pengarna tog slut direkt denna månad, det känns ju jätte bra, 20 dagar tills man får pengar igen, och jag har drygt 100 kr.. det känns inte direkt bra. som tur var fick jag 500 kr av farmor men de ska jag spara till en speciell sak =) så de pengarna kan jag inte använda, men det kommer nog bli så tillslut i alla fall. det finns så otroligt mycket fint som jag vill köpa och ha, jag hatar att jag inte har något jobb som jag tjänar pengar på.. MÅSTE verkligen hitta något snart. jag vill ha pengar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar